Mepco HRM
Palkanmaksu ja henkilöstöhallinto helposti yhdessä ohjelmistoratkaisussa.
Järjestelmä henkilöstöasioiden keskitettyyn kehittämiseen
Mepco HRM -ratkaisu tarjoaa yritykselle erinomaisen työvälineen työsuhteen elinkaaren kokonaisvaltaiseen hallintaan ja kehittämiseen.
Accountor HR Solutionin kehittämä Mepco ei ole pelkkä palkanlaskentaohjelma, vaan toimiva henkilöstöjärjestelmä, jolla hallitset työsuhteen koko elinkaaren, rekrytoinnista työsuhteen päättämiseen ja kaikkea siltä väliltä. Voit hyödyntää sitä perinteisen palkanlaskennan ohella myös henkilöstön osaamisen kehittämiseen ja työhyvinvointiin unohtamatta päivittäistä johtamista ja esihenkilötyötä.
Mepco on helposti integroitavissa eri järjestelmiin, ja auktorisoidut ja sertifioidut Mepco-asiantuntijamme saavat Mepcon myös taipumaan useimpiin työehtosopimuksiin.
Olemme kokenut Mepco-tilitoimistopartneri ja Accountor HR Solutionin myöntämä Mepco-timanttikumppani. Olemme erikoistuneet järjestelmän hyödyntämiseen liiketoiminnassa sekä tilitoimiston ja asiakkaan yhteiskäytössä.
Lue lisää palveluistamme:
Kokonaisvaltainen HR-ratkaisu
Ei enää exceleissä pyörittelyä, vaan yksi käyttäjäystävällinen järjestelmä kaiken HR-tiedon ylläpitämiseen. Mepco HR:llä hoidat työtekijöidesi henkilötietojen käsittelyn tietoturvallisesti. Mepco HR:ssä käsittelet esim. kehityskeskustelut, osaamisenprofiilit, sertifioinnit, ja työsuhteisiin liittyvät eri dokumentit. Myös henkilöstödatan raportointi eteenpäin on sujuvaa ja helppoa.
Kätevä muistutuspalvelu
Automaattiset muistutukset tärkeistä päivämääristä, kuten sopimusten ja pätevyyksien voimassaoloista, helpottavat esimiesten arkea. Asiat eivät jää tekemättä.
Ajantasainen palkanlaskenta
Palkanlaskenta ja työsuhteeseen liittyvät henkilöstöhallinnon toimet samassa järjestelmässä varmistaa, että tiedot ovat aina ajantasalla ja raportoitu oikein.
Web-työpöytä työsuhteen elinkaaren hallintaan
Web-työpöytä yrityksenne henkilöstön käyttöön, helpottamaan koko yrityksenne työsuhteen elinkaaren hallintaa. Web-työpöydän saatte käyttöönne nopeasti valmiita pakettejamme hyödyntämällä tai voimme laatia tarpeitanne vastaavan ratkaisun täysin teille räätälöitynä toteutuksena.
Ammattitaitoinen käyttöönottopalvelu
Saatte eritellyn työmääräarvion palvelun käynnistämiseen, jotta tiedätte kokonaisuuteen käytettävän työajan läpinäkyvämmin. Tarjoamme nimetyn projektiryhmän, jotka huolehtivat projektin toteutumisesta laafukkaasti ja ajallaan. Varmistamme käyttöönoton laadun järjestelmällisillä työvaiheilla ja laadun tarkistuspisteillä. Pidämme teitä ajan tasalla projektin etenemisestä yhteisissä projektipalavereissa.
Kuinka voisimme auttaa?
Ota yhteyttä ja pyydä tarjous:
tai ole suoraan yhteydessä asiantuntijoihimme:
Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@tietoakseli.fi
Jouni Bruce
Myyntipäällikkö, Keski- ja Pohjois-Suomi
050 4310 336
Leena Neuvonen
Myyntipäällikkö, Itä-Suomi
050 4723 710
Esko Hakkarainen
Myyntipäällikkö, Etelä- ja Länsi-Suomi
044 9725 007
Sami Lehtinen
Myyntijohtaja
044 7506 731