Salatun sähköpostin vastaanottaminen TietoAkselilta
Voit lukea TietoAkselilta saamasi salatun sähköpostin alla olevien ohjeiden mukaan.
Viestit joiden otsikossa on merkkijono *suojattu*
- Tallenna ja avaa viestien mukana lähetetty liite ”message.html” selaimessa (viestiä ei voi avata liitteen esikatselussa)
- Avattuasi liitteen voit tarkastella viestiä kirjautumalla sisään Microsoft-tililläsi tai käyttämällä kertakäyttöistä tunnuskoodia.
- Suojattu viesti näkyy uudessa selainvälilehdessä, et voi tarkastella viestiä suoraan omassa sähköpostissasi
- Voit vastata viestiin ja käsitellä sitä omalla selainvälilehdellä normaalisti
Kertakäyttöisen tunnuskoodin tilaaminen
Ellei sinulla ole käytettävissäsi Microsoft-tiliä, voit lukea viestin tilaamalla sähköpostiisi kertakäyttöisen tunnuskoodin. Tunnuskoodi saapuu hetken kuluttua omaan sähköpostiisi. Syötä sähköpostiisi saama numerosarja ”Kertakäyttöinen tunnuskoodi” -kenttään ja paina ”Jatka”.
Lisätietoa salattujen viestien lukemisesta
Lisätietoa salattujen viestien lukemisesta saat Microsoftin sivuilta.
Apua ongelmatilanteisiin
TietoAkselin tukipalvelu palvelee kaikissa salattuun sähköpostiin liittyvissä kysymyksissä arkisin klo 8-14 sähköpostitse osoitteessa helpdesk@tietoakseli.fi. Voitte myös soittaa meille arkisin ma-pe klo 8-12 numeroon 010 3472 897.
Viestit joiden otsikossa on merkkijono *salattu*
- Klikkaa viestissä olevaa linkkiä ”Lue – Read” (älä yritä avata viestin liitettä)
- Kirjaudu sisään Google-tililläsi tai käyttämällä kertakäyttöistä tunnuskoodia
- Suojattu viesti näkyy uudessa selainvälilehdessä, et voi tarkastella viestiä suoraan omassa sähköpostissasi
- Voit vastata viestiin ja käsitellä sitä omalla selainvälilehdellä normaalisti
Kertakäyttöisen tunnuskoodin tilaaminen
Ellei sinulla ole käytettävissäsi Google-tiliä, voit lukea viestin tilaamalla sähköpostiisi kertakäyttöisen tunnuskoodin. Tunnuskoodi saapuu hetken kuluttua omaan sähköpostiisi. Syötä sähköpostiisi saama numerosarja ”Kertakäyttöinen tunnuskoodi” -kenttään ja paina ”Jatka”.
Lisätietoa salattujen viestien lukemisesta
Lisätietoa salattujen viestien lukemisesta saat Microsoftin sivuilta.
Apua ongelmatilanteisiin
TietoAkselin tukipalvelu palvelee kaikissa salattuun sähköpostiin liittyvissä kysymyksissä arkisin klo 8-14 sähköpostitse osoitteessa helpdesk@tietoakseli.fi. Voitte myös soittaa meille arkisin ma-pe klo 8-12 numeroon 010 3472 897.